Maris Nõgu: naeratav teeninduskogemus – mis see on ja kuidas selleni jõuda?
Ühiskond ei hinda ega väärtusta turismi- ja restoraniharidust piisavalt, ometi soovime kogeda naeratuse saatel meeldivat teeninduselamust, mõtiskleb Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu.
Ettevõtluskõrgkool Mainori turismi- ja restoraniettevõtluse eriala juht Maris Nõgu Foto: Erakogu
Kuuleme ikka ja jälle kurtmist, kuidas spetsialistid on sunnitud pidevalt ümber õppima ja taas uuega kohanema. Millist mõju avaldab katkematus tööringi rattas rähklemine turismi- ja restoraniettevõtlusele? Eelkõige aga kliendile, kes soovib ju endiselt väljas käia – nautida head-paremat ning kogeda seejuures naeratuse saatel teeninduselamust. Vahet pole, kas ta soovib kõike seda kolmapäeval kell 20 õhtusöögil, pühapäevalõunasel brunch’il või hoopis öisel klubikülastusel.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.