• 28.09.22, 11:14

Piimatööstur: sinu elektritoetuse võtavad ettevõtted endale ja nii ei võida keegi

Kui energiaturul kasutatavad ebaloomulikud reeglid võetaks üle ka toiduaineäris, siis järgneksid nälg ja viletsus, kirjutab piimatööstuse Nordic Milk tegevjuht Ülo Kivine.
Nordic Milki tegevjuht Ülo Kivine
  • Nordic Milki tegevjuht Ülo Kivine Foto: Liis Treimann
Valitsusel lasub kohustus pakkuda ettevõtetele – eriti kodumaisele toidutööstusele – energiakriisi abipaketti sarnaselt tavatarbijaga, sest elektri hinna kohati ligi kümnekordne kallinemine pole stiihia, vaid sihipärase poliitika tulemus. Kui ettevõtted on sunnitud selle toetuse sinult ise käest ära võtma, siis ei võida selles olukorras mitte keegi.

Seotud lood

Uudised
  • 27.09.22, 13:51
Kaja Kallas tõukas OG Elektra generaatoreid ostma
Võimaliku elektrikatkestuse korral plaanib OG Elektra kindlustada oma ettevõtte tootmise ja külmhoone elektrivajaduse kahe suure generaatoritega, millest üks tuuakse Lepnale Austriast ja teine Belgiast.
Uudised
  • 25.09.22, 13:33
Kahe elektripaketiga Matsimoka: vaidlesime pikalt Eesti Energiaga
Toidutööstuse Matsimoka juhatuse liige ja ühe omaniku Jan Inno sõnul on ettevõtte jaoks praegu põhiküsimus, kas osa tarbitavast elektrist, mida makstakse börsihinna järgi, läheb ka universaalteenuse alla.
Uudised
  • 27.09.22, 13:44
Küttepuudest puudust pole, lihtsalt hind kerkis mitu korda
Enne praeguse kütteperioodi algust on küttepuud peaaegu kolm korda kallimad kui aasta tagasi. Hea uudis on, et erinevalt eelmisest kevadest puudest puudust pole, puud tuuakse kohale paari päevaga, kinnitavad ettevõtjad.
Uudised
  • 23.09.22, 17:39
Jaak Läänemets: tuleva aasta märksõnadeks on määramatus ja teadmatus
Tubli rehkendusoskus peaks aitama põllumeestel järgmise aasta plaane tehes ellu jääda. Samas võrrand, mida lahendada, sisaldab liiga palju muutujaid, kohati ka tundmatuid, ütleb Avispea küla Uuetoa talu peremees ja põllumeeste ühistu KEVILI nõukogu liige Jaak Läänemets.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele