E-sigarettide mugav kättesaadavus kasvatab hüppeliselt nende tarbimist noorte hulgas
Maitsete lubamise eest seisvad e-sigaretimüüjad räägivad salaturust ja sellest, et nende toode pole mõeldud lastele. Nikotiinipatjade näitel on paraku aga näha, et nende kättesaadavuse suurendamine on hüppeliselt kasvatanud tarbimist kõigis vanuserühmades, ka noorte hulgas, kirjutab sotsiaalministeeriumi keskkonnatervise ja kemikaaliohutuse juht Aive Telling.
Lähinädalatel peaks valitsuse töölauale jõudma tervise- ja tööministri kava, mis peaks korrastama riigi suhtumise e-sigarettide temaatikasse ja peatama veipimise massiliseks muutunud leviku õpilaste seas.
E-sigaretid ja teised moodsa aja nikotiinitooted levivad tõepoolest laste ja noorte seas ulatuslikult, kuid teemat ei tuleks käsitleda koolikeskselt, vaid vaadelda kui ealist trendi, rääkis Tallinna 21. kooli direktor Meelis Kond.
E-sigarettidest kirjutamine erinevates meediaväljaannetes on viimasel ajal tõusnud, just nagu e-sigarettide tarvitamine koolinoorte, isegi laste hulgas. Lääne-Virumaa koolid ei ole erand.
Ühiskonna absoluutne konsensus on, et vähemasti noortest tuleb nikotiin eemale hoida. Kuidas seda aga saavutada olukorras, kui poeletist mitte saada olev kaup on vabalt kättesaadav näiteks rahvusvahelises veebipoes ning e-sigaretid noorte hulgas trendikaup, kirjutab tervise- ja tööminister Peep Peterson.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.