Minu portfelli suurte tehnoloogiafirmade tulemuste nädala järel olen jälle kindlam, et portfelli kasvuvedureid müüa oleks patt ning head kasvu ootan ka tulevikus. Kõige suuremat kõhklust tekitab vaid Meta Platforms, kirjutab Investor Toomas.
- Facebook on viimasel ajal pihta saanud mitme negatiivse uudisega, kuid investori seisukohalt on pikemas vaates potentsiaali küll ja veel ning nendest uudistest ma ennast heidutada ei lase. Foto: Reuters/Scanpix
Microsofti ja Apple’i suhtes on mul tunne kindlam, ehkki Apple’i septembris lõppenud kvartali tulemused jäid ootustele alla. Sealt paistis, et lõpuks on tarneahelate probleemid ka Apple’i kinni püüdnud, mistõttu firmal jäi 6 miljardit dollarit käivet tegemata. Hoiatati, et neljandas kvartalis võib kahju veelgi suurem tulla, kui Apple’i tooted pühadeks kingikotti ei jõua. Sel põhjusel oli Apple’i aktsia muidu tugevate majandustulemuste avaldamise järel reedel surve all, mis ühtlasi viis firmalt maailma kõige suurema börsiväärtusega ettevõtte tiitli.
Seotud lood
Arvutasin oma augustikuu tootluse kokku ja selgub, et 2021. aasta august oli minu 20aastase investeerimisajaloo parim kuu ning kui just "kõigi krahhide ema" ei tule, siis ootan detsembri lõpuks ka rekordilist aastatootlust, kirjutab Investor Toomas.
Tänavu sügisel pea igapäevaseks saanud uudised sellest, et Tallinna börsile tuleb uus ettevõte, tekitavad uutes investorites küsimuse – kuidas uute aktsiate märkimisel osalemine ikkagi käib? Siit väike spikker praktiliste sammudega, kuidas väikeaktsionär eraisikuna saab kõikide börsile tulevate ettevõtete aktsiaid märkida.
Arvutades kokku septembrikuu tootlust, selgus, et käesoleval aastal on mul juba neljandat korda põhjust kiita ühte ja sama aktsiat võimsaima tõusjana oma portfellis kuu lõikes. Räägingi headest uudistest esimesena ja halbadest hiljem, kirjutab Investor Toomas.
Aastaid räägitud kuulujutt, et Enefit Green tuleb börsile, sai teoks. Vaatame siis lähemalt, miks mina oma raha sinna panna tahan, kirjutab Investor Toomas.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.