Maailma kõige populaarsem ostupäev „Must Reede“ (Black Friday) langeb sel aastal 26. novembrile. Tegu on USAst alguse saanud ostupühaga, mil nii kauplused kui ka veebipoed on tulvil uskumatuid pakkumisi. Jõulueelne allahindluskampaania on üha populaarsem ka Eestis.
Viimastel aastatel alustavad e-poed Musta Reede eelseta allahindluskampaaniatega juba nädal varem, kus tehakse välkalesid. Üha enam noori armastab šopata mugavalt kodust lahkumata just veebipoodides ning allahindluskampaania ajal panustada pööraselt crazydele diilidele.
Paljudel on kaup juba varem välja valitud ja ostukorvi valmis pandud, et 26.novembril ühe klikiga ost vormistada.
Enne ostu sooritamist, eriti kui tellid mõnest netikauplusest esimest korda, ole valvas, vaata ette ja veendu selle õigsuses, kirjutab Swedbanki noorte segmendi juht Brenda Parbus. Sotsiaalmeedia kanalites, näiteks Instagramis või Facebookis scrollides ilmub mitmeid suurepäraste pakkumistega sponsoreeritud postitusi või reklaame, millest ei ole võimalik mööda vaadata.
See võib olla aga üks koht, kus ebaausad kaupmehed tegutsevad.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.