• 14.04.22, 06:10

Ehmatusega leidsin portfellist rängalt odavnenud aktsia

Viskasin portfellis olevatele aktsiatele pilgu peale ning avastasin, et kasvuaktsiana portfelli võetud Adobe on portfellis langenud alla ostuhinna. Ehmatusega uurisin lähemalt, miks on aktsia hind tipust odavnenud ligi 40%, kirjutab investor Toomas.
Sain hetkeks nautida ligi 45% suurust tootlust, kuid nüüd vaatab ehmatusega portfellist vastu punane positsioon.
  • Sain hetkeks nautida ligi 45% suurust tootlust, kuid nüüd vaatab ehmatusega portfellist vastu punane positsioon. Foto: Anti Veermaa
Tegin kasvule suunatud investeeringu ning soetasin Adobe aktsiaid 2020. aasta lõpus, kui maksin ühe aktsia eest 465 dollarit. Olin investeeringuga väga rahul, kuna eelmise aasta ralli ajal jõudis aktsia hind lausa pea 670 dollari juurde, mis tähendas minu jaoks ligi 45% suurust tootlust.

Seotud lood

Kasulik
  • 23.05.21, 12:35
Investor Toomas: sinu sõber on harjumus
On üks järeleproovitud nipp, mis ei aita üksnes parandada isiklikku finantsseisu, vaid tuleb kasuks kõigis teisteski eluvaldkondades.
Kasulik
  • 13.06.21, 13:02
Investor Toomas: investeerimine algab säästmisest
Kui olen soovitanud inimestele hakata tegelema investeerimisega, siis kuulen sageli vastuväidet, et pole piisavalt raha. Tegelikult algab investeerimine säästmisest, kirjutab Investor Toomas.
Kasulik
  • 17.07.21, 18:05
Investor Toomas noppis 13 tarkusetera
Juuli esimesel nädalavahetusel toimunud Investeerimisfestivalil sain palju targemaks, sest iga puu all ja erinevatel lavadel kuulsin uusi mõtteid, kuidas oma rahaga toimetada ning milliseid teiste tehtud vigu korrata ei maksa, kirjutab Investor Toomas.
Kasulik
  • 14.09.21, 11:45
Õpime gurudelt ehk millal valida börsil turu- või limiithinnaga order?
Börsil aktsiaid ostes või müües tuleb investoril otsustada, kas teha tehing turuhinnaga või limiithinnaga. See valik tekitab tavaliselt algajal investoril segadust. Seekordses kommentaaris kirjutab investor Toomas kuidas tema on tavaliselt käitunud ja mida soovitavad asjatundjad.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele