Vahepealsed koroona-aastad sundisid nii laadakorraldajad, kauplejad, kui ka külastajad vaikelu elama, kuid seda suurem oli kõigi asjaosaliste rõõm taas kokku saada. Kahe laadapäeva vältel kaubeldi usinasti, vahetati kaupu ja kontakte, seltsiti ja jagati mõtteid.
Nädalavahetusel toimunud Jäneda talupäevad jäid varasemate aastate külastusnumbritele seekord alla, kuid ostlema tulnud senti peos veeretama ei jäänud.
Laadameeleolu valitses juba kella kaheksasel Narva-Tallinna rongil. Jäneda aia- ja lillepäevadele tulid nii noored kui vanad nii autode kui jalgratastega ning osta sai kõike, mida hing ihaldab - sukkadest ja sokkidest traktorite ja saunadeni.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.