Kolmapäeval kell 14 algas Äripäevas suur Eesti riigi võlakirjade tutvustus, mida kandsime otse üle ka Lääne-Virumaa Uudiste veebis. Esitlus on nüüd ka järelvaadatav.
- Eesti riik pakub kõigile huvilistele võlakirju, mille märkimise viimane päev on 9. september. Kolmapäeval oli Lääne-Virumaa Uudiste vahendusel võimalik nende kohta kõikidele küsimustele vastused saada. Foto: Liis Treimann
Kõigepealt tutvustab võlakirju investoritele riigikassa osakonna juhataja Janno Luurmees, seejärel toimub aruteluring, kus osalevad nii Luurmees, aga ka LHV võlakirjade valdkonnajuht Silvar Kalmus ja Swedbanki kapitaliturgude juht Allan Marnot.
Eesti riik pakub avalikult kuni 2 000 000 võlakirja nimiväärtusega 100 eurot võlakirja kohta. Võlakirja intressimäär on 3,3% aastas ja intressimaksed toimuvad kord aastas.
Võlakirjad emiteeritakse 16. septembril ja noteeritakse börsil sellest järgneval päeval. Võlakirjade tähtaeg on kaks aastat.
Jäta oma küsimus
SIIN LINGIL.Seotud lood
Sel nädalal avaldatud uudis, et ka minusugusel lihtsurelikul on võimalik riigile laenu anda, teeb mulle kahtlemata head meelt, samas vaatab mulle halastamatult otsa enda märksa kõrgemale seatud tootluseesmärk, kirjutab Investor Toomas.
Pensionifondid üllatasid
Alates aasta algusest on pensionifondid toonud kogujatele väga hea tootluse, kuid fondijuhid näevad aktsiaturgudel 2000ndate alguse tehnoloogiamulli ilminguid.
Eestil on valida, kas me oleme rünnaku korral sunnitud sõdima omaenda pinnal või suudame hävitada vaenlase territooriumile jäävad üksused ja taristu. Ja nüüd küsigem: mitu miljardit eurot on liiga palju selleks, et vältida vajadust näiteks Rakvere linn nullist uuesti üles ehitada, kirjutab Äripäeva välisuudiste toimetaja Indrek Lepik.
Tarmo Tamm on pensioniraha pannud valdavalt Eesti aktsiatesse
Praeguseks esitatud majandushuvide deklaratsioonidest selgub, et riigikogu liikmed on kõvasti ka kodubörsile investeerinud, rahvaaktsia on nendegi lemmik – Enefit Green.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.