Juunist on ostjad poodides tagasi ja interneti kaudu toidukaupluses käimine vähenenud. Üllatusi jagub ja kaupmehed peavad silmitsi seisma uutmoodi ostlemisega.
- Klientidest puudust ei ole: Oleg Gross sõnas, et inimesed on hakanud tihedalt kauplusi külastama. Foto: Andras Kralla
OG Elektra omanik Oleg Gross rääkis, et mais polnud kaubandusmaastikul virgumist tunda, aga juunikuust on ostlemine korralikult elavnenud. "Meil ei ole kojukannet, aga võib-olla on suurem osa inimesi e-toidupoe kasutamisest loobunud," sõnas Gross.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.