Grilltoodete müük teeb jaanide ajal korraliku hüppe ülesse
Rakvere lihatööstuse grilltoodete müük tõuseb jaanide ajal üle kahe korra. Marinaadis grill-lihade ja šašlõkkide müük kasvab jaaninädalal lausa 160 protsenti.
Viiendat aastat uurib Kantar Emor, millised on Eesti inimeste meelepärasemaid brändid toidu- ja joogikategoorias. Brändide üldedetabeli tipust taandunud maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas kindlalt esikohal. Lihasektori liider Rakvere ‒ on samuti mullust positsiooni hoidnud.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.