Triin Lille nimi ei vaja motoinimestele tutvustamist. Kõik, kellele ilmakuulus bränd Yamaha tuttav, teavad, et Maarjamaal kannab selle edu eest hoolt just tema. Valdkonda süvitsi sukeldus naine aga pärast suurt isiklikku kaotust ning tragöödiat.
Äripäeva Suve-eri rääkis Triinuga tema tegemistest lähemalt.
Millal ja kuidas sa motomaailma sukeldusid?
Minu teekond motomaailma sai alguse juba 1996. aastal, mil ma abikaasa Tõnuga kohtusin ja kes juba sel ajal motokrossi sõitis. Hakkasin käima kõikidel krossivõistlustel ja krossilaagrites kaasas. Olin fänn, kokatädi, massöör, abiline.
Vabaduse tunne oli alati, kui matkabussile taas hääled sisse said ning Euroopasse seiklema sai minna, meie garaažis leidus alati paar mootorratast ja roller. Eks see kõik pakkus ka kõrvaltvaatajale adrenaliini, kuigi ma ei mõistnud täpselt, mis mõnu ikkagi on pori, kruusa ja liiva sees põristada.
Tõnu Lill (05.11.1965-10.08.2017)
Koolitee käis Tõnu Lill läbi Rakveres
Motokrossiga tegi ta algust 1990ndate alguses
1990ndate keskel hakkas ta Yamaha moto- ja paadivarustust Eestisse tooma.
Yamaha Keskus on läbi aegade toetanud paljusid motosportlasi, motoüritusi ja erinevaid rahvuskoondisi.
Mis sind motonduse juures enim köidab?
Vaheldusrikkus on mulle väga tähtis ja mu töö võimaldab seda. Loomulikult ka see, et olen ise oma aja peremees. Suhtlemine klientidega on esikohal ja püüan leida igast päevast midagi inspireerivat. Motonduses võiks olla klienditeenindajate seas rohkem naisi, usun, et see rikastaks motomaailma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.