Kaido Höövelsoni kogusse mahuks vabalt ära kaks keskmist mõõtu Eesti meest, jaapanlasi ehk isegi kolm. Samamoodi mahuvad Kaidosse mitme mehe energia, pealehakkamine ja töökus.
- Kaido Höövelson kingituseks saadud jaapanipärase padjaga. Foto: Rahel Lepp
„Lihtsam on küsida, millega ma tegelenud ei ole,“ muigab alati heatujuline hiiglane küsimuse peale, millega ta kodumaale tagasipöördumise järel aastal 2017 siin tegelenud on.
„Perekond, ettevõtlus, poliitika, sport,“ alustab Kaido loetelu.
Seekord peatume Eesti ja Jaapani suhetel, mille arendamise Kaido enda südameasjaks on võtnud. „Mind ennast seob Jaapaniga praegu eelkõige ettevõtlus,“ tutvustab Kaido, kes neli aastat tagasi koos jaapanlastest äripartneritega valis välja Jaapani turule sobivad tooted.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.