Järjest enam inimesi mõtleb selle peale, kuidas enda ümber olevat keskkonda hoida ja võimalikult vähe tarbida.
- Esimest korda Sõbralt Sõbrale kauplusesse astunud kliendid muutuvad kohe ka kaupluse fänniks. Foto: Sõbralt Sõbrale
“Kui aastatuhande alguses olid taaskasutuse eelistamisel olulisemaks hind ja unikaalsus, siis nüüd on nende kõrval aina olulisemal kohal keskkonna hoidmine,” ütleb Humana Eesti infojuht Mari-Helene Kaber portaalile
Kaubandus.ee. Nii on viimastel aastatel suurenenud ka taaskasutuspoodide populaarsus.
Inimesed ei osta enam endale hunnikute viisi asju kokku. Suurt rõhku pannakse sellele, et toode, mida kasutatakse, oleks võimalikult keskkonnasõbralik ja jätkusuutlik. Kui ikkagi tekib majapidamisse ülejäävat kraami, mida enam ei taheta, siis see viiakse taaskasutuskeskusesse, kus need seeläbi endale uued omanikud leiavad.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.