Aina enam räägitakse sellest, et toidu hinnad muudkui tõusevad. Mõned leiavad jälle, et kasvava palga tõttu pole need hinnad nii kallid midagi. Kas toit on siis odav või kallis?
Kantar Emori uuringuekspert Aivar Voog rääkis 7. Koostöö Konverentsil: Uuenduste lainel tarbijakäitumise erinevatest joontest. Peamised probleemid, mis hetkel eestlaste seas populaarsed on, puudutavad ikka tervisekriisi. Kuid hinnatõusu ja elukalliduse probleemid on eestlastele samuti olulised. Lisaks Eestile peavad hinnatõusu probleemiks ka Läti ja Leedu kodanikud. Kui talvel oli see probleemiks kõigest 17% inimeste jaoks, siis sellel suvel tõusis probleem juba 50%-ni. Teised Euroopa riigid sellesse nii tõsiselt ei suhtu.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.