Kuni 20. oktoobrini said ettevõtted ja žüriiliikmed esitada oma kandidaate Tarneahelaühing PROLOG ja logistikauudised.ee korraldatavale Aasta Logistikategu 2021 auhinnale. Kokku laekus 11 logistikategu, mille viieliikmeline žürii reastas ning millest koorus kohapunktide alusel kolm kõrgeimat kohta saanud logistikategu.
Logistikauudiste portaal kirjutas, et juubelihõnguline, juba 20 korda toimuv logistika aastateo konkurss oli tänavu väga tasavägine ning kandidaatide seast ei tõusnud esile ühtegi selget favoriiti. See omakorda tähendab, et valik oli igati demokraatlik ning arvamusterohke ning osa igati väärikaid logistikategusid jäid kolme finalisti seast välja vaid ühe-kahe kohapunktiga.
Lõplik võitja selgub 25. novembril toimuval Logistika Aastakonverentsil.
Žüriisse kuuluvad: Tarneahelaühing Prolog juhatuse esimees Tõnis Hintsov, Prolog tegevjuht Peep Tomingas, Logistikauudiste teemaveebi juht Tõnu Tramm, Äripäeva ekspordi ja logistika teabevara peatoimetaja Fred Märtsoo ning Tööstusuudiste teemaveebi juht Harro Puusild.
Aasta Logistikategu 2021 finaliste on kolm. Alexela nutikas laadimisvõrgustik, Selveri e-poe kojukandeteenus, mis laienes üle-eestiliseks ja HKScani uus logistikakeskus.
Augustis avati HKScani uus Baltikumi logistikakeskus, mis keeras ettevõtte senises logistikakorralduses täiesti uue lehekülje. Rakvere, Talleggi, Rigas Miesnieks ja Klaipedos maistas tooted hakkasid Baltikumi poodidesse liikuma läbi Rae vallas Jüris asuva logistikakeskuse, kus sai tööd 105 inimest. Rahaliselt tähendas see kokkuhoidu ettevõtte logistikakuludelt suurusjärgus 800 000 eurot aastas ehk umbes 8% aastastest logistikakuludest.
Seotud lood
Kolmapäeval avati Rae vallas Jüris pidulikult HKScani uus Baltikumi logistikakeskus, mis keeras ettevõtte senises logistikakorralduses täiesti uue lehekülje. Mida täpsemalt uus keskus muudab, selgitas intervjuus
Logistikauudistele HKScani Baltikumi logistikadirektor Tarmo Rei.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.