Eestis lõhketöödega tegelev Kadrina ettevõte Voglers Eesti kahekordistas käibe pärast seda, kui sattus juhuslikult peatsete klientide otsa Leedus. Nüüd on siht seatud ka järgmisse riiki.
- Enne Voglers Eesti omanikuks ja juhiks saamist oli Viive Tuuna lõhketööde eest vastutav isik, tänapäevase ametikoha nimetusega lõhkematerjali käitlemise korraldaja. Foto: Andras Kralla
Kiirelt kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOPi jõudnud Voglersi koostöö algas juhuslikult, kui ettevõtte omanik ja juht Viive Tuuna kohtus erialasel foorumil paari Leedu karjääri omanikuga. Viimased kurtsid seniste lõhketööde kehva kvaliteeti ja kõrget hinda.
Pärast leedukatega kohtumist külastas Tuuna Leedus kohapeal võimalikke partnereid, vaatas tingimused üle ja tegi oma pakkumise. Tuuna rõhutas, et lõhketööde alal tegutsemine ei ole lihtne: näiteks nõudis Leedu seadusandlus ka proovilõhkamist ja ettevõte pidi asukohas omama lõhkematerjaliladu, mille nad koos kliendiga ka ehitasid. Koostöö oli viljakas, sest müügitulu kasvas aastaga sisuliselt kaks korda suuremaks.
Kuigi kasvu juhtimise kohta on Tuuna sõnul keeruline anda näpunäiteid, toob ta ikkagi esile oskuse mõelda ette. Ta tunnistab, et mõnikord on võimalik kasvu ette näha, nagu näitas pikalt ette valmistatud Leedu projekt. Tuuna meenutas, et juba siis tekkis arusaam vajadusest töötajaid juurde palgata ja välja koolitada, kirjutab Äripäev.
Seotud lood
Kadrina vallavolikogu valis oma esimeheks ka seni sama ametit pidanud Madis Viise. Volikogu aseesimeheks sai aga volikogu uustulnuk Viive Tuuna.
Valimisliitude Koduvald, Terve Vald ja EKRE Kadrina nimekirja esindajad tegid täna ühise pöördumise valimisliidule Tegu Seob konsultatsioonide alustamiseks.
Kadrina vallas oli mäekõrguselt konkurentidest üle valimisliit Tegu Seob, mida toetas 57,9 protsenti valijatest.
Kadrina vallas kohaliku omavalitsuse volikogu valimistel osaleb Eesti Konservatiivne Rahvaerakond, valimisliit Tegu Seob, valimisliit Terve Vald ning valimisliit Koduvald. Liisuheitmise tulemusena selgitati välja esitatud kandidaatide järjekord.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.