Töötukassa sulgeb 1. veebruarist Väike-Maarja klienditeeninduse
Veebruarist suletakse Töötukassa Väike-Maarja klienditeenindus, kuna üha enam eelistavad inimesed töötuna arvele võtmise avalduse ning töövõime hindamise taotluse esitamisel e-töötukassat.
Töötukassa Väike-Maarja klienditeeninduses on silmast-silma nõustamist toimunud viimasel kahel aastal harva. Veebruarist suletakse see esindus. Foto: Kristel Kitsing
Klientidega suhtlemine, sh töötuna arvele võtmine, töökeskne nõustamine ning töövõime hindamine toimuvadki osas e-töötukassas ning telefoni teel, lisaks on nõustajal ja kliendil võimalik omavahel suhelda veebi teel videokohtumisena.
Igal aastal satub Eestis skeemimeistrite pärast kehva olukorda tuhandeid kolmandate riikide töötajaid, kuid päevavalgele jõuab neist juhtumitest vaid käputäis ja ka siis ei ole alati loota, et õiglus jalule seatakse. Umbes 1500 kolmandate riikide töötaja kohta pole ametivõimudel õrna aimugi, mis neist täpsemalt saanud on.
Eesti Töötukassa on juba aastaid koostanud tööturu uuringut – tööjõuvajaduse baromeeter. Selgitatakse välja, millistel ametialadel on töötajate üle- ja puudujääk ning millistes ametites valitseb turul hetkel tasakaal.
Kõige suuremad muutused taasiseseisvunud Eesti tööturul toimusid uuele majandussüsteemile üleminekuga 1990ndatel, kirjutab statistikaameti blogis juhtivanalüütik Mihkel Servinski.
Lääne-Virumaal on töötuid üle 2100, kuigi töötute arv viimasel ajal väheneb. Eesti Töötukassa hinnangul on üheks probleemiks suur erialase hariduseta inimeste hulk, tööandjate sõnul on aga raske leida inimest, kes oleks valmis pühenduma.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.