Armastatuim toidubränd Kalev saab kestlikumad pakendid ja uue välimuse
Kantar Emori hiljutise brändieelistuse uuringu põhjal taaskord eestimaalaste lemmiktoidubrändiks troonitud Kalev on läbimas uuendusprotsessi, millega astutakse pakendeid uuendades järjekordne samm kestlikuma tootmise suunas.
Kuigi Kalevi pakendid on aja jooksul vahetunud mitmeid kordi, on käesolev muudatus viimaste aastakümnete suurim. Foto: Birgit Püve
Kui esimesed oranživärvilises paberpakendis Kalevi šokolaaditahvlid jõudsid juba eelmisel nädalal poelettidele, siis täies mahus vahetuvad pakendid 2023. aasta lõpuks, kirjutab Bestmarketing.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.