Juhan Viisele ja Andres Lindamile kuuluv Aru Grupp saavutas möödunud aastal viimase kümendi parima äritulemuse. Just aasta teine pool oli ettevõttele väga edukas, selgub aastaaruandest.
- Juhan Viise juhitud Aru Grupile oli mullune aasta väga edukas. Foto: Vladislav Musakko/Scanpix/Virumaa Teataja
Aru Grupp teenis 2021. aastal müügitulu 15 miljonit eurot, mida on 25,3% rohkem võrreldes varasema aastaga. Ettevõtte eelmise aasta kasum oli üks miljon eurot, aasta varem teenis firma kasumit 480 091 eurot.
Müügimahtude kasvuga koos on suurenenud ka töötajate arv. Kui 2020. aastal oli täistööajale taandatud keskmine töötajate arv 165, siis eelmisel aastal 173. Eelmise aasta lõpus oli Aru Grupis 178 töökohta. Ettevõtte juhid prognoosivad aastaaruandes, et hindade tõus toob ka sel aastal kaasa töötajate palkade kasvu.
Eelmisel aastal oli ettevõttes töötajate keskmine kuutasu 1670 eurot, aasta varem 1542 eurot.
Kuigi ettevõtte tulemused olid väga head, siis omanikud Viise ja Lindam omanikutulu firmast välja ei võtnud. Neil oleks võimalik võtta ettevõttest dividende üle 6 miljoni euro. Dividenditulu teenisid Lindam ja Viise oma teisest firmast ehk Aru Põllumajanduse OÜst, mille tulemustest teeme kokkuvõtte artikli lõpus.
Aru Grupp jaguneb neljaks tootmisüksuseks: akna ja ukse-, trepi-, maja- ning liimpuidust komponentide tootmine. Peamised sihtturud on Taani, Holland, Iirimaa, Norra, Jaapan, Island.
Seotud lood
Aru Grupi eelmise aasta tulemustega võib rahule jääda, ültes Aru Grupi juht Juhan Viise, kelle sõnul on jätkuvalt oluline investeerida uutesse seadmetesse, sest tooraine ja tööjõud pidevalt kallinevad.
Hulja külas asuvad vaid mõne kilomeetrisel perimeetril mitu edukat perefirmat ning üks neist saavutas värskes
Äripäeva Pereettevõtete TOPis absoluutse esikoha ja teine tuli viiendale kohale.
Äripäeva Pereettevõtete TOPi võitis Aru Põllumajanduse OÜ. Kuula, milline oli pereisa Andres Lindami ja vanema poja Karl Lindami esmane emotsioon, kui nad edetabeli võitmisest teada said.
Äripäev avaldas Dividendide TOPi, kus on ka üle 30 Lääne-Virumaaga erineval moel seotud ettevõtja.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.