Weekend plaanib sel aastal veel kauplusi avada. Foto: Liis Treimann
Weekend Eesti käive oli Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruande põhjal 26,2 miljonit eurot ning kasumiks kujunes 1,36 miljonit eurot. 2020. aastal jäi käive 16,9 miljoni euro juurde ja kasumit kogunes 970 000 eurot, vahendab Äripäev.
Tallinna Kaubamaja teatas, et sulgeb järk-järgult aastaid kahjumit näidanud jalatsiäri füüsilised poed ning jääb jalanõusid edasi müüma e-kanalites. Jalatsiäride segment pole aasta baasil kasumisse jõudnud vähemalt viimased 10 aastat.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.