Amazonis edukalt tegutsemine ja korraliku kasumi teenimine on jõukohane neile, kel soov ja tahtmine õppida uue ajastu ärimudelit, leiab Eestis seni suurima Amazoni-äri exit’i teinud Egle Raadik.
Egle Raadik arendas välja tootesarja, jõudis kolme aastaga miljonieurose käibeni ning müüs viis aastat pärast alustamist ettevõtte maha seitsmekohalise summa eest. Foto: Liis Treimann
Egle Raadik arendas välja tootesarja, jõudis kolme aastaga miljonieurose käibeni ning müüs viis aastat pärast alustamist ettevõtte maha seitsmekohalise summa eest. Raadiku sõnul on selliseks edulooks vaja ettevõtjalikku meelelaadi, uudishimu ning umbes 5000 eurot algkapitali.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.