Rimi ostujuht: Kõik Eesti poeketid on Lidli pärast kliente kaotanud
"Kuna Lidli sortiment on pigem piiratud ja hästi fokusseeritud peamistele toiduainetele, siis võivad kliendid teha ostud seal just neile kaupadele, kus nad näevad kõige rohkem säästu," rääkis Rimi Eesti ostujuht Talis Raak konkurendist.
"Aga ülejäänud oma ostukorvi komponente, mida nad sellest ketist ei leia, tulevad siis muudesse poekettides otsima," kirjeldas Raak olukorda, mille hinnatõus on kaasa toonud ka üldiselt. Inimesed valivad, mida kust kohast osta.
Tootjad on kasvavate energiahindade tõttu pidanud tõstma ka oma toodete hindu, kuid jaeketid pole alati uute hindadega nõus, ning kaupmeeste sõnul veedetakse läbirääkimiste laua taga järjest rohkem aega. Kui paljud kaupmehed on aga hakanud tooteid oma sortimendivalikust eemaldama?
Mai lõpus jõustunud seadus pidi muutma sooduskampaaniad läbipaistvaks, kuid selle asemel on kaupmehed leidnud lahendused, millega ei ole tarbija ja tehnilise järelevalve amet lõpuni rahul. Ka turuosalised ise tunnistavad, et direktiiv tekitab segadust ja loob ebaausat konkurentsi.
Kuigi Eesti hindu on peetud Soomega võrreldes soodsaks, siis enam see vähemalt toidupoes paika ei pea, kirjutab Helsingin Sanomat, kes võrdles poekettide hindu.
Praegusel kriisajal otsivad kõik inimesed ja ettevõtjad võimalusi, kuidas elektrihinnatõusust tulenevaid kulusid minimeerida. Mõistagi teevad seda ka suured poeketid, mis peavad kütma ja valgustama suuri pindasid ning säilitama toitu vastavalt nõuetele külmkappides.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.