Iga tööpäeva hoolikas planeerimine ja head suhted kolleegidega on meie suurima toidutootja HKScani Rakvere lihatööstuse uue presonalijuhi Ksenia Sheveleva (38) jaoks võtmesõnad, et oma tööd 900-liikmelises ettevõttes hästi teha. Kogemusi on naisel selles valdkonnas juba tosina aasta jagu.
- Ksenia Sheveleva on kogenud personalijuht, kes saab hakkama ka pea tuhandepealise ettevõttega. Foto: Erakogu
„Minu elu on seotud tootmisega juba alates 2010.aastast, kui läksin tööle Euroopa kõige uuemasse ja kaasaegsemasse Ojamaa põlevkivikaevandusse, kus töötasin erinevatel positsioonidel peaaegu kümme aastat,“ meenutas Sheveleva oma karjääri algusaega. Rahvusvahelise töökogemuse sai personalijuhtimise magistrikraadiga naine, kui võttis 2020. aastal vastu Ida-Virumaal masinaehituse ja metallitöötlemisega tegelevas ettevõtte pakkumise, mis aga energiakriisi ja maailma geopoliitiliste sündmuste tõttu mullu oktoobris Eestis tootmistegevuse lõpetas.
Uue töökoha otsing tõigi noore naise HKScani. „Nägin siin palju sarnasusi eelmise tööandjaga, kuid kordades rohkem uusi väljakutseid ja arenguvõimalusi,“ oli Sheveleva rõõmus, et isiklik tööalane areng saab jätkuda. „Arusaam, et see on minu jaoks õige koht, tuli pärast Baltikumi personalidirektoriga kohtumist, kus sain aru, et me vaatame ühes suunas ja näeme asju ühtemoodi,“ oli naisel juba varakult tunne, et see koht on tema jaoks.
Seotud lood
"Inflatsioon ei saa olla palgakasvu ainus argument."
Tänavu juba 20 miljonit eurot kahjumit saanud HKScani Balti üksuse juht Markus Kirsberg usub, et ettevõtetel läheb aina raskemaks ning need rasked olud püsivad vähemalt järgmise sügiseni.
Raskete aegade taustal ei tohi ettevõtja enda pikka plaani kõrvale heita – tuleb edasi investeerida, et olla ka kolme või viie aasta pärast pildis, rääkis HKScan Estonia juhatuse liige Markus Kirsberg.
Finantsjuhtidel on viimastel aastatel olnud palju olulisi väljakutseid, mistõttu on tulnud määramatusega kiiresti kohaneda ja vajadusel olla valmis iga päev oma otsuseid muutma.
Lääne-Virumaal tegutsevatest lihatööstustest pidi mullu külma duši vastu võtma Eesti turuliider HKScan, mis kukkus suurde kahjumisse. Väiksemad turuosalised suutsid aga kasumit kasvatada.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.