Kümned tuhanded inimesed tahtsid omal ajal raha eest rongiõnnetusi näha
Romurallid ja monsterautode lammutussõidud on kainelt võttes ikka üks paras obskuurne äri ja meelelahutus. Kuid selline destruktiivne vaatemäng ei olegi inimajaloos nii ainulaadne.
Fotol poseerivad pealtvaatajad pärast rongiõnnetust lokomotiivide vrakkidega. Foto: Getty Images
Sada aastat tagasi armastasid ameeriklased raha eest vaadata kahe veduri kokkupõrget. Inimesi võis nendel lavastatud õnnetustel isegi surma saada, sest vedurid plahvatasid ja lendasid tükkideks, aga ikkagi oli rongikokkupõrke meelelahutus mitukümmend aastat au sees.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.