Valimiskampaanias vohavad populism ja demagoogia, kogu Euroopa Liidus tuleks kõik toetused kaotada ja metsaraiet võiks pigem suurendada, leiab suurettevõtja Oleg Gross.
- Oleg Grossi hinnangul on valijad poliitikute jaoks nagu loll lambakari. Foto: Liis Treimann
Lääne-Virumaa Uudised andis sõna seitsme riigikogu valimistel täisnimekirjaga kandideeriva erakonna kohalikele esinumbritele. Küsisime samade teemade kohta ka kahe ettevõtja arvamust.
Täna saab sõna suurettevõtja Oleg Gross.
Julgeolek on praegu kindlasti Eestis põhiline, aga mis on järgmine, millele poliitikud peaksid tähelepanu pöörama?
Julgeoleku ja riigikaitse osas on mul samad arusaamad, mis kõigil normaalsetel inimestel. Selles osas pikka juttu ei ole – Ukrainat on vaja maksimaalselt aidata, sest Ukraina kaotus tähendab ka meie kaotust.
Järgmine on minu jaoks tugev majandus. Mis mind selle valimiskampaania ning vohava populismi ja demagoogia juures häirib, on see, et jagatakse kattetuid lubadusi. Valijaid võetakse nagu lambaid, et nad on lollpead, nad tuleb lihtsalt ära lollitada. Ilmselt arvestataksegi sellega, et osa inimesi lähebki liimile.
Seotud lood
Riik peab leidma lahenduse kõrgetele energiahindadele, riik juhib palgarallit ja eraettevõtlust ei saa lõputult lüpsta, leiab ettevõtja Roman Kusma.
Tuleb keskenduda sellele, kuidas jõukust juurde tuua, ettevõtlus peab olema tugev ja ise hakkama saama, tuumajaama on kindlasti vaja ja metsaraie üle otsustamine jäägu spetsialistidele, arvab parempoolsete esinumber Lääne-Virumaal Tiina Uueni.
Metsade majandamise osas peaksid asjad paika panema teadlased, riik peab teede rahastamist suurendama ja elu maal ei tohi riiklikul tasemel tappa, arvab sotsiaaldemokraatide esinumber Lääne-Virumaal Maido Nõlvak.
Eesti jaoks on ohtlikum Sosnovõi Bor kui oma tuumajaam, metsade majandamise üle peaksid otsustama metsaeksperdid ja riigil pole vaja oma nina ettevõtlusesse toppida, leiab reformierakonna esinumber Lääne-Virumaal Hanno Pevkur.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.