Tule osale meie lugejamängus “Kas tunned kohalikku poliitikut?”.
- Kes on see kohalik poliitik, kelle lemmikartistideks on Pink, Rita Ray ja Maneskin?
Kirjeldame iga päev ühte riigikogu valimistel Lääne-Virumaal kandideerivat poliitikut. Teie ülesanne on arvata ära, kellest on jutt.
Kõigi osalejate vahel loosime kolm auhinda, milledeks on 2x2 piletit Rakvere teatrisse ja üks osaleja saab valida endale ühe raamatu Äripäeva kirjastatud raamatute seast. Teatri mängukava saab vaadata
SIIT ja raamatute valikut
SIIT.
Poliitikute tutvustused on koostatud neile esitatud küsimuste vastuste põhjal.
Lugejamängu 1. küsimus:
Kodus on selle riigikogusse kandideeriva poliitiku lemmikese voodi, sest talle meeldib väga magada. Suvisel ajal on tema kodus asuvaks meelispaigaks terrass ja talvel saun. Tema lemmikartistideks on Pink, Rita Ray ja Maneskin ning loetud raamatutest peab ta oluliseks George Orwelli „Loomade farmi“. Ta mängib aktiivselt tennist ja talle meeldib reisida ning naudib seda, kui tal õnnestub need kaks hobi ühendada. Seetõttu on ka tema koduses fotoalbumis palju fotosid tenniseturniiridelt ja reisidelt. Kuna talle meeldivad kassid, siis leiab tema fotoalbumist ka foto Bengali kassist nimega Coco.
Kui tead, kellest on jutt, siis
saada tema nimi aadressile
[email protected] ja osale auhindade loosimisel. Vastuseid ootame kuni järgmise küsimuse avaldamiseni.
Osale ka meie korraldatud ennustusvõistlusel. Täpsem info artiklis
"Ennusta valimistulemusi ja võida auhindu!".
Lääne-Virumaal kandideerijate nimekirjaga saab tutvuda
SIIN.
Seotud lood
Osale Lääne-Virumaa Uudiste riigikogu valimiste ennustusmängus ja võida magus auhind Rakvere magusameistritelt.
Kui varasemalt on Rakveres olnud kolm või isegi neli valimisjaoskonda, siis tänavu on neid kaks.
Kui valimistest osavõtt jääb Lääne-Virumaal enam-vähem samale tasemele kui neli aastat tagasi, peab erakonna nimekiri maakonnast mandaadi saamiseks koguma umbkaudu 4000 häält.
Kuula kogu arutelu ja vaata galeriid
Äripäeva suures majandusdebatis joonistasid peaministrikandidaadid nii mõneski teemas maha oma punased jooned. Seda näiteks maksuküsimustes, aga ka tööjõupoliitika ja hariduse teemal.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.