• 23.05.23, 16:29

Maxima juht Lidlist pere ostukorvi ei täidaks

Veebruaris asus Maxima Eesti etteotsa Kristina Mustonen, kelle sõnul pole õiged uuringute tulemused, mille järgi jaekettidest just Maxima kaotas Lidli tulemisega kõige rohkem kliente. Enda pere nädala ostukorvi Mustonen samuti Lidlist ei täidaks.
Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen rääkis Äripäeva raadiole antud intervjuus, et koostööpartnerid avaldavad survet hindade tõstmiseks.
  • Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen rääkis Äripäeva raadiole antud intervjuus, et koostööpartnerid avaldavad survet hindade tõstmiseks. Foto: Raul Mee
"Praegu tahaksin pigem rõhutada, et Maximal läheb hetkel hästi. Loodan, et keerulised ajad on möödunud," rääkis Mustonen Pärnu juhtimiskonverentsil. "Hästi keeruline oli 2021.- 2022. aastatel, mil olid elektrikulud hästi suured ja jätkuvalt mõjutas Covid."

Seotud lood

Uudised
  • 19.05.23, 09:55
Lidl avalikustas Rakvere kaupluse avamise päeva
Lidli avalikustas täna päeva, millal avatakse kauplus Rakveres. Uue kaupluse ehitusse, lähiümbruse heakorrastusse ja taristu parandamisse investeeris Lidl üle viie miljoni euro. Kaupluse avamisega loodi Rakveres 20 hästitasustatud töökohta.
Uudised
  • 05.05.23, 14:59
Lidli Rakvere poodi kandideeris 200 inimest
Peatselt avatavasse Lidli Rakvere poodi kandideeris tööle ligi 200 inimest ehk kümme ühele töökohale. Kuigi Lidl ei soovi veel kaupluse avamise täpset päeva avalikustada, siis tõenäoliselt toimub see lähiajala.
Uudised
  • 02.05.23, 16:59
Jaekettide palga TOP: palgaootus on suurem, kui suudetakse pakkuda
Gross: palgad on piirkonniti erinevad
Jaekettides on keskmine palk kõrgeim Harju TÜ kauplustes ning madalaim Meie kauplusketis, selgub kolmapäeval ilmuvast Äripäeva palga TOPist.
Uudised
  • 29.04.23, 15:00
Uuring: Lidl ja Gross võitsid kliente juurde
Aastaga on Eesti jaeturul klientide arvu kasvatanud Lidl, Grossi Toidukaubad, Coop ja Selver. Suurim kaotaja on olnud Maxima.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele