Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) on koostöös maakonna kohalike omavalitsuste ja erinevate sidusgruppide esindajatega teinud algust maakondliku sihtkohaturundusstrateegia loomisega.
- 30. augustil toimus Lääne-Virumaa kohaturundusstrateegia avaseminar. Foto: Kristel Mänd
Sealjuures on otsustatud pöörata tähelepanu mitmekülgsele sihtkohaturundusele, pannes rõhku kolmele sambale: külastuskeskkond, elukeskkond ning ettevõtluskeskkond. Strateegiaga kooskõlas valmib ka Lääne-Virumaa bränd – visuaalne identiteet, bränditoon, sõnumid ja väärtused. Kogu protsessi läbiviimisel on VIROLi partneriks disainibüroo Velvet OÜ.
Seotud lood
Selleks, et pikendada maakonna elanike oodatavat ja tervena elatud eluiga on oluline keskenduda südame-veresoonkonna haigustest, vigastustest (sh enesetapud) ning erinevate kasvajate väljakujunemisest põhjustatud enneaegse suremuse vähendamisele.
Eelmisel nädalal käisid Lääne-Virumaa Omavalitsuste Liidu (VIROL) üldkoosolekul külas Lääne-Virumaalt valitud riigikogu liikmed Anti ja Evelin Poolamets, Katrin Kuusemäe ja Tarmo Tamm ning Ida-Virumaalt valitud Meelis Kiili, kes ise ennast vähemalt poole kohaga Lääne-Virumaa elanikuks peab.
Üle maakonna kostab murelikku tooni, et Lääne-Virumaa vägi lämmatatakse Harjumaa kuldse ringi ja Ida-Virumaa õiglase ülemineku rahastuse varjus, mis päädib inimeste lahkumisega.
Lääne-Virumaa haridusvõrgu võtmeküsimuste lahendamisel on positiivne see, et maakonnal läheb lähitulevikus pigem hästi ning pole ohtu ääremaastuda. Hariduselu oluline mõjutaja on järgmisel aastal Rakveres avatav riigigümnaasium, kirjutab Lääne-Virumaa haridusvõrku analüüsinud geograaf ning OÜ Cumulus Consulting konsultant ja juhatuse liige Mihkel Laan.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.