Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) koostöös disainiagentuuriga Velvet on arendamas Lääne-Viru brändi ja kohaturundusstrateegiat.
- Kõik lood ja mälestused on oodatud. Foto: Disainiagentuur Velvet
Et tõeliselt ja hästi tabada Lääne-Virumaa olemust, palutakse nii elanike, külastajate kui kõigi inimeste panust, kellel on Lääne-Virumaaga mälestusi, seoseid või lugusid jagada.
"Jagage meiega oma mõtteid Lääne-Virumaast ning mälestusi ja lugusid, mis piirkonnaga seostuvad ja seda iseloomustavad," kutsus kõiki üles VIROL-i arendus- ja väliskoostöö spetsialist Anu Oja.
Oma lugusid saab kuni 24. oktoobrini jagada
SIIN.
Panustajate vahel läheb loosi mitmeid auhindu.
Seotud lood
Euroopa reisikorraldajatele Eestit tutvustav Tourest Hosted Buyer Programme võõrustab sel aastal rekordarvu väliskülalisi, et aidata Eesti turismiettevõtetel luua kontakte ning suurendada välismaalt Eestisse jõudvate turistide arvu. Iga-aastase reisimessi Touresti raames toimuvast eriprogrammist võtab osa ligi 50 välismaist reisifirmade tootejuhti 13 eri riigist.
Tänaseks on tõepoolest tekkinud olukord, kus jääme sel aastal riigi turismiraha jagamise rongist maha. See aga ei tähenda, et turismivaldkonna edendamise ja maakonna kohaturunduse väljaarendamise plaanid oleks maha maetud, kirjutab Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum.
Lahemaal veerandsajandit hotelliäris palgatööd teinud Tiia Laidla otsustas aasta alguses asutada enda ettevõtte ning hakkas Palmses majutusteenust pakkuma.
Lääne-Virumaa turismiedendaja Visit Virumaa korraldas koos Lääne-Virumaa arenduskeskusega Sagadi mõisas turismipäeva, kus võeti šnitti idufirmade toimimise põhimõtetelt. Päeva lõpuks pandi alus mudelile, mille järgi saaks korraldada maakonnas edukalt suursündmuseid.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.