Lääne-Virumaa edukaim toitlustusettevõte on Jäneda Mõis, selgus Äripäeva toitlustusettevõtete TOPist, milles reastatud 129 ettevõtja seas oli ka kaks Lääne-Virumaa ettevõtet.
- Jänedale Aidahotelli rajanud Jäneda Mõis OÜ omanikud Elo Kallas ja Enno Must (paremal) hotelli avamisüritusel. Foto: E. Lööper
Jäneda Mõis asus edetabelis 10. kohal ning Roman Kusmale kuuluv Berliini Trahter 116. kohal. Edetabel koostati ettevõtete majandustulemuste alusel. Kusma ütles, et toitlustusäri on viimased aastad olnud selline tegevusala, kus äriliselt pole väga palju rõõmustavat olnud. „Elame päev korraga,“ lausus ta.
Jäneda Mõisa suurim omanik (47,52%) ja juhataja Elo Kallas ütles, et kui 2022. aasta oli ettevõttele hea aasta ning eelmine aasta natukene lahjem, siis käesolev aasta toetab tulla taas väga hea.
„See on ettevõtja kõhutunne, mis kujuneb broneeringute pealt, tunne on praegu, enne hooaja algust hea,“ lausus Kallas. „Näiteks enne koroonat olime samuti väga õnnelikud ja kindlad, et meie kahekümnes tegevusaasta tuleb väga hea. Kui siis tuli 14. märtsil teade, et mitte ühtegi koosviibimist enam ei tule ja meil oli koheselt plats täiesti tühi. Selliseid kustumatuid mälestusi kogub elukaardile, kui oled pikemat aega tegutsenud ettevõtjana,“ lisas Kallas, kes on Jänedal tegutsenud üle 22 aasta.
Seotud lood
Tapa vallavolikogu neljapäevane istung venis ligi kuuetunniseks ning kujunes juba enne ametlikku algus üpris emotsionaalseks.
Galerii hotelli avamisest
Kolmapäeval avati Jänedal 160-aastase ajalooga endises aidahoones hotell, mille omanikfirma Jäneda Mõis tegi eelmisel aastal märkimisväärse käibe ja kasumi kasvu. Käesoleva aasta käive jääb aga mullusele alla.
Sel nädalavahetusel ehk 29.-30. juulil on õige aeg riputada varna vikat, teha paus marjakorjamises ning lubada endale enne viljakoristust paar päeva mõnusat ajaviitmist Jänedal.
Nädalavahetusel toimuvad Jänedal järjekordsed aia- ja lillepäevad. Tavakohaselt on suurüritus mõeldud mitte ainult aiandus- ja haljastushuvilistele, vaid ka neile, kes hindavad kõrgelt kodumaist söögipoolist ja käsitööd, ent mitte ainult.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.