Seoses talviste ilmastikuoludega on raskendatud Omniva posti- ja pakikullerite töö ning kandes esineb täna tõrkeid.
- Suverehvidega on ka sellisel teel keeruline, kuid väiksemad teed võivad kohati olla päris läbipääsmatud. Foto: Omniva
Omniva Baltikumi logistika- ja kullervõrgu juhi Kristi Undi sõnul on kõige keerulisemad piirkonnad Tallinn, Keila ja kaugemad maapiirkonnad, kus perioodika, kirjade ja pakkide kanne toimub kas osaliselt või alles homme. Samuti on kullerite töö tavapärasest keerulisem Viljandimaal.
“Suurem osa meie autopargist sõidab juba suverehvidega, mis muudab ootamatult tekkinud talvistes ilmastikuoludes liikumise keeruliseks ja ohtlikuks – toimetame kõik saadetised oma klientideni esimesel võimalusel, kuid peame mõtlema ka kullerite ohutusele ja heaolule,” ütles Unt ja palus kõikidelt Omniva klientidelt arusaamist ja mõistvat suhtumist.
Seotud lood
Eestlased on vilunud pakiautomaatide kasutajad ja pakkide saatjad, kuid mitte kõik kodus leiduvad materjalid ja pakendid ei sobi asjade pakendamiseks, tõdeb Omniva sorteerimise juht Evert Rööpson.
Eesti ühiskond peaks käivitama arutelud, et üle minna neljapäevasele töönädalale. See looks töökohti juurde - muu hulgas ka maapiirkondades. Teisalt on see muidugi töökorralduslikult tõsine väljakutse juhtidele, aga las olla, rääkis Omniva juhatuse esimees Mart Mägi Äripäeva tööjõuteemalises sisuturundussaates.
Igal kevadel kiruvad autojuhid ja ka jalakäijad ning jalgratturid Rakvere tänavaid, mis muudkui lagunevad ja lagunevad. Aga teema pole sugugi uus.
Päeval, mis Transpordiamet soovitab keeruliste teeolude tõttu Virumaa teedel liiklemist vältida, on siin-seal näha sõitmas Omniva logodega postiautosid.
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.