• 11.06.24, 23:41

“Usaldati esimeest ja nüüd on probleemid”. Segased rahaasjad lükkasid ekrelased kolme leeri

Suurim sats ekrelasi usub, et ilma kodulehe ja telefoninumbrita reklaamifirma tõmbas erakonna juhile Martin Helmele koti pähe.
Martin Helme.
  • Martin Helme. Foto: Liis Treimann
Oma valdkonna tegelastele tundmatu Media & Advertising sai juba vahetult pärast sündi pardale magusa kliendi – Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna, kes maksis eelmisel aastal firmale sadu tuhandeid eurosid. Liiatigi võttis firma omanik kopsakast teenistusest suure osa kiirelt dividendidena välja ja kustutas hüpoteegi oma Tallinna eeslinna majaosalt ja pani selle müüki.
Ja see pole veel kõik: pärast Äripäeva lugusid ettevõtte imemagusatest diilidest on firma muutnud oma aruandeid.

Seotud lood

Uudised
  • 18.05.24, 15:51
Sisekiri paljastab EKRE küsitavaid tehinguid: lõviosa tuludest koduleheta reklaamiagentuurile
Parteist liikus raha väikefirmasse, mis maksis kopsakaid dividende
Värske sisekiri esitab teravaid küsimusi EKRE rahaasjade kohta ja juhib tähelepanu mitmele konkreetsele tehingule.
Saated
  • 24.05.24, 14:55
Ajakirjanikud: Martin Helme poliitiline täht on kustumas
Kokkuvõte nädalast
EKRE kuvand tingimusteta Eesti asja ajajana mõraneb ja erakonna juhi Martin Helme poliitiline täht on kustumas, leidsid ajakirjanikud lõppeva nädala olulisi teemasid kommenteerivas saates „Äripäev eetris“.
Suur lugu
  • 31.05.24, 06:00
Kuidas Isamaa sugemetega uuringufirma avalikkuse ära tinistas
Isamaa juurtega konservatiivsel mõttekojal on õnnestunud Eesti ajakirjandus ümber sõrme keerata. Selge konservatiivse agendaga ja kohati kallutatult esitletud uuringud jõuavad avalikkuse ette kui neutraalne tõde.
Uudised
  • 10.06.24, 01:10
Vaata, palju kogusid poliitikud hääli Lääne-Virumaal
Edetabelis kõigi kandidaatide häältesaak meie maakonnas
Europarlamendi valimistel kogus Lääne-Virumaal kõige suurema häältesaagi valimised võitnud sotside esinumber Marina Kaljurand. Tõelise põrumise tegi aga keskerakonna nimekirjas kandideerinud Vinni vallavanem Erki Savisaar.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele