• 24.07.24, 16:35

Kerstin Raidma: huumor on reklaamides tagasi, kuid koos solvumiskultuuri valvsa pilguga

Agentuuri Tabasco loovjuht ja tänavuse BalticBesti žüriiliige, Kadrinaga tihedalt seotud Kerstin “Kessu” Raidma sõnas, et teismeiga ulatub tänapäeval juba 60-70ndatesse eluaastatesse ja arvestades heaoluriikides massilise elanikkonna vananemisega, turundame lähitulevikus suures osas just ka nooruslikele vanainimestele.
Kerstin “Kessu” Raidma sõnul annavad konkursid võimaluse teha eneseanalüüsi ja aitavad näha, kus asuvad standardid, kas ollakse trendidega kursis ning kuhu ollakse liikumas.
  • Kerstin “Kessu” Raidma sõnul annavad konkursid võimaluse teha eneseanalüüsi ja aitavad näha, kus asuvad standardid, kas ollakse trendidega kursis ning kuhu ollakse liikumas.
Kuidas näed (rahvusvaheliste) reklaamikonkursside olulisust täna? Mida need annavad?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele