• 24.07.24, 16:35

Kerstin Raidma: huumor on reklaamides tagasi, kuid koos solvumiskultuuri valvsa pilguga

Agentuuri Tabasco loovjuht ja tänavuse BalticBesti žüriiliige, Kadrinaga tihedalt seotud Kerstin “Kessu” Raidma sõnas, et teismeiga ulatub tänapäeval juba 60-70ndatesse eluaastatesse ja arvestades heaoluriikides massilise elanikkonna vananemisega, turundame lähitulevikus suures osas just ka nooruslikele vanainimestele.
Kerstin “Kessu” Raidma sõnul annavad konkursid võimaluse teha eneseanalüüsi ja aitavad näha, kus asuvad standardid, kas ollakse trendidega kursis ning kuhu ollakse liikumas.
  • Kerstin “Kessu” Raidma sõnul annavad konkursid võimaluse teha eneseanalüüsi ja aitavad näha, kus asuvad standardid, kas ollakse trendidega kursis ning kuhu ollakse liikumas.
Kuidas näed (rahvusvaheliste) reklaamikonkursside olulisust täna? Mida need annavad?

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.24, 16:39
Tõlla Trahteri reklaam pälvis mainekal festivalil hõbemuna
19. aprillil toimus kaubanduskeskuses T1 Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna, kus jagati ohtralt eri värvi mune. Taas ei jäänud ilma ka Kadrina.
Uudised
  • 02.07.21, 14:39
Vallimäe vabaõhukeskuse logo loojad võitsid Kuldmuna
Eile õhtul Põhjala tehases toimunud Kuldmuna auhinnapeol kuulutati välja turundusvaldkonna parimatest parimad. Meeleolukal auhinnapeol jagati võidumune reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse kui ka üritusturunduse valdkonna kõige vägevamatele tegudele ja tegijatele, edastas Best Marketing.
Uudised
  • 20.07.21, 08:53
Kas Kuldmunal säranud Vallimäe vabaõhukeskuse logo loojad on edukad ka äriliselt?
Bestmarketing.ee vaatas Kuldmuna 2021. tunnustuse saanud agentuuride majandusaasta aruandeid ning tegi kokkuvõtte, kui edukas neil möödunud aasta oli äriliselt.
Uudised
  • 18.05.22, 12:56
Kadrina ussikuningas munes pronksmuna
Vabakutselise kunstniku Ingmar Järve seinamaal „Kadrina ussikuningas“ osales tänavusel loovusfestivalil Kuldmuna ja pälvis „Disain ja meisterlikkus“ kategoorias pronksmuna.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele