• 05.10.24, 14:14

Nädala naksik: lilletädi naerutab ja kutsub null-korrusele

Eesti lilleäri Mileedi on ära tabanud väga eestlasliku eneseiroonia. Ega keegi teine tohigi meie üle nalja teha peale meie endi.
Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist. Foto: Mileedi sotsiaalmeedia kuvatõmmis
TikTokis ja mujal sotsiaalmeedias on Mileedi lillekaupluste keti populaarsemad videoklipid kogunud üle saja tuhande vaatamise.

Seotud lood

Uudised
  • 10.03.24, 07:51
Tuled, viled ja ohtralt kroomi. “See on kirg. Elustiil”
Kui talvisel ajal kihutavad Tallinnas Tähetorni kandis suusakeppide klõbinal hobisportlased, siis lume sulades ja sooja saabudes haaravad teatepulga eksklusiivse välimusega custom-autod, mis mootorimürina saatel asuvad kuulutama saabuvat sõiduhooaega.
Uudised
  • 03.03.24, 08:22
USA perekond käivitas Eestis õlleäri: “Usume sellesse riiki, siin on kõik, mida otsisime”
Abielupaar Simone Heron ja Stephen Forrest Brown kolisid 2022. aastal New Yorgist Tallinna ning käivitasid siin oma äri: imporditud käsitööõllepoe ja baari Noblessneri kvartalis. Ameerika ettevõtjad usuvad kriisist hoolimata Eesti väljavaadetesse.
Uudised
  • 17.02.24, 22:53
Õpilasfirma APPI! Ma vajan kotti! on Kadrina noorte meeleavaldus ületarbimise vastu
APPI! Ma vajan kotti! - just selline on Kadrinas hiljuti tegevust alustanud ettevõtte nimi. Selle asutajateks on kolm Kadrina keskkooli 11. klassi hakkajat tüdrukut – Reele Raap, Annaliisa Lõõbas ja Helena Victoria Viise.
Arvamused
  • 05.06.24, 07:29
Analüüs: tiktokkeri-jokker annab igavavõitu valimistele särtsu. Aga see pole veel kõik
Megamagnet Marina, Ratase unistuste töö, Helme pesa põleb
Ehkki madala aktiivsusega, on Euroopa Parlamendi valimised mitmes mõttes kõnekad, sest annavad märku sellest, mis sisepoliitikas juhtuma hakkab, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele