Tõsine peavalu. Õigel ajal tühistamata arstiaeg viis aastaid hiljem inkassosse
Confido kasseeris haigeks jäänud ja eesseisvad vastuvõtud tühistanud patsiendilt summa, mis viis naise paar aastat hiljem inkassosse. Võlg oli kosunud selleks ajaks 560 euroni.
Tarbijakaitseameti sõnul tekitab kliinikute välja nõutava leppetrahvi suurus viimasel ajal vaidlusi. Sageli läheb teele arve 100% ulatuses, kuid teenusepakkuja peab suutma põhjendada selle mõistlikkust.
Foto: Andras Kralla
Patsiendile sai saatuslikuks, et ta ei tühistanud vastuvõtte mitte 24 tundi enne, vaid samal hommikul.
Eelmise aasta 19. novembril „püüdsid“ Luminori pensionifondi müüjad Põhjakeskuses kinni Rakveres asuva Paljajalujalats.ee kaupluse omaniku Piret Nõmme. Paar kuud hiljem avastas naine, et temast on saanud Luminori pensionifondi klient, kuigi ta ise Luminori kliendiks saada ei soovinud.
“Jalutasin kohvi võtma ja järgmisel hetkel vaatasin kiirabiauto lage.” Läbipõlemisest saadud traumeerivat, kuid õpetlikku kogemust jagab Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja.
“Ta mäletas, kuidas ma tal varbavahesid pesin. Ta oli nii tänulik ja ta mäletas mind ning seda, et ma tema eest hoolitsesin,” sõnab verinoor, 22aastane õde Veronika, kelle igapäevatöö on aidata inimestel füüsilise elu lõpp võimalikult väärikaks ja väärtuslikuks teha.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.