Suure auto ihalusest lahti murdes võivad tekkida ootamatud kõrvalnähud – sa hakkad sõitmist rohkem nautima ja samal ajal jääb raha taskusse, kirjutab Äripäeva autoarvustuste tegija Karl-Eduard Salumäe.
Mõne aasta eest Ford Fiestaga Eesti ägedaimaks kurviliseks teeks peetaval Postiteel sõitmine kinnitas, et sõiduentusiast naudib toda harilikku väikeautot seal suuresti. Paljud näikse aga keelduvat midagi säärast uskumast. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Väikeste autodega on Eestis umbes nagu geidesse suhtumisega: vaatad küll, et paistab juba täitsa lääneliku mõtlemisega rahvas olevat, aga võta see teema jutuks ja hakkab tulema, et ega see ikka õige asi ei ole. Normaalne inimene sõidab normaalse – see tähendab suurema – autoga!
Seekordne Äripäeva raadio "Autojuttude" saade on pühendatud maailma ühele suurimale ja mõjukaimale autotootjale Toyotale. Muu hulgas tuuakse selles välja kuus huvitavat Toyotat, mis pole pälvinud sama palju tähelepanu kui mõni teine mudel.
Autoroolis mobiili näppides oled sa tõenäoliselt liikluses paras nuhtlus, isegi kui sa seda ei märka. Ja ohtlik niikuinii, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
Täiselektriline linnamaastur DFSK Seres 3 pole naeruväärne nagu varasemad Hiina autod, ent küündib tuntud tegijatega ühele pulgale peamiselt hinna poolest.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.