Transpordiameti liiklusteenistuse direktor Joel Jesse kirjutas arvamusartikli palju kõneainet tekitanud teoorieksamite teemal.

- Transpordiameti liiklusteenistuse direktor Joel Jesse.
- Foto: Transpordiamet
Transpordiamet sai hanke tulemusena 1200 ekspertide (PhD Juri Ess, OÜ Teooria, Vitali Nester) poolt koostatud teooriaeksami küsimust koos vastuste variantidega. Kuivõrd hanke tulemusena saadud küsimuste visuaalid olid mõnevõrra erinevad, siis kuulutasime välja uue hanke visuaalide ühtlustamiseks. Siinkohal on oluline markeerida, et visuaalide hanke tulemusena saime ühtse disainiga visuaalid, kuid liiklussituatsioone koos nende detailidega teise hanke raames ei muudetud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Transpordiamet uuendas ja kaasajastas liiklusteooriaeksami küsimusi. Kui rasketehnika teooriaeksamitel on uued küsimused kasutusel juba 12. septembrist, siis B-kategooria teooriaeksamitel saab uusi küsimusi lahendada alates tänasest, 19. septembrist. A-kategooria liiklusteooriaeksamitel on plaanis uued küsimused kasutusele võtta alates 30. septembrist.
Sõidame superrikastele mõeldud särtsuautoga Eesti teedel
Rolls-Royce Spectre on ennekõike Rolls-Royce ning alles seejärel elektriauto.
Rakveres on võimalik B-kategooria juhilube nõutada lausa kaheksas kohas. Kõigepealt tuleb aga rahakott puuga selga võtta, sest kursuse hinnad ulatuvad 840st eurost ligi 1000 euroni.
Transpordiameti 2023. aasta oluline edusamm juhiloa eksamite valdkonnas oli ooteaegade märkimisväärne vähenemine ehk B-kategooria sõidueksamite aja saab nüüd pea igas linnas kolme nädala jooksul.
Autoomanikud jälgivad kõhedusega kalendrit: aeg muudkui tiksub esimese jaanuari poole. Ei, kõhe pole mitte seepärast, et jälle peab uue aasta lubadusi andma, vaid 01.01.2025 jõustub Eestis automaks. Nii mõnigi meist lootis, et see maks jääb tulemata ja pigistas silma kinni iga kord, kui sellise pealkirjaga uudist nägi. Enam pole mõtet.