Pean tunnistama, et vana hea börsireegel "sell in May and go away" sellel aastal küll ei töötanud. Minu portfell maikuus puhkas ja tegi hoopis juunis nii võimsa kasvu, et saavutas kõigi aegade kõrgeima taseme, kirjutab Investor Toomas.
- Alles see oli, kui tähistasin 400 000 euro täitumist. Nüüd aga on mu raha muutunud vägagi virgaks ja töötab poolt miljonit eurot püüdes usinamalt, kui oleksin suvisel vaiksel ajal osanud oodatagi. Pilt on illustreeriv. Foto: AP / Scanpix
Kui maikuus seisis mu portfell lihtsalt paigal, siis juunis teenisin lillegi liigutamata juurde 22 818 eurot ja marsin nüüd kiirel sammul poole miljoni euro suunas. See pole muidugi minu lõppeesmärk, kuid abiks ikka. Portfell jõudis juuni lõpuks 464 143 euroni, kasvades juunis 5,17% ja aasta algusest olin juuni lõpuks saanud 18,26% rikkamaks. Nii et võiksin nüüd jalad seinale visata, sest aastane 12% kasvueesmärk on juba poole aastaga täidetud.
Seotud lood
Kui olen soovitanud inimestele hakata tegelema investeerimisega, siis kuulen sageli vastuväidet, et pole piisavalt raha. Tegelikult algab investeerimine säästmisest, kirjutab Investor Toomas.
Seekordses kommentaaris teeb Investor Toomas kokkuvõtte, kuidas tema investeeringutel mais läks. Investor Toomas teeb regulaarseid ülevaateid iga kuu ja soovitab sama põhimõtet järgida ka teistel investoritel. Kuigi Toomas on pikaajaline investor, siis on oluline regulaarselt investeerimisportfelli analüüsida ja vajadusel mõned varasemad otsused ära muuta.
Investor Toomas tegi lõppeval nädalal kaks kohaliku ettevõtte aktsiaostu, mida soovitab kaaluda ka teistel. EfTEN Capitali fondi aktsiate märkimisvõimalus lõppeb esmaspäeval kell neli, saunatootja Saunumi aktsiate märkimine 4. juunil kell 15.00. Oma seekordses kommentaaris põhjendab Investor Toomas mõlema ettevõtte aktsiate märkimist.
On üks järeleproovitud nipp, mis ei aita üksnes parandada isiklikku finantsseisu, vaid tuleb kasuks kõigis teisteski eluvaldkondades.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.