Elektriline EQS SUV teeb oivaliselt seda, mida jõmakalt mersu maasturilt ootakski. Ja siis jälle ei tee, kirjutab uue mudeliga proovisõitu teinud Äripäeva autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
- Suurust ja hinnalisust arvestades mõjub Mercedes-Benz EQS SUV väljast märkimisväärselt väheimposantsena. Selles leidub lausa midagi mahtuniversaalilikku. Foto: Andras Kralla
Kas see ongi maailma vaikseim auto? Kui ka pole, siis ei saa EQS SUV palju maha jääda. Oksüümoron "kõrvulukustav vaikus" iseloomustab seda hästi.
Mercedese elektriliste mudelite lipulaev sõidab fantastilise mugavusega. Tõsi, eeldusel, et uskumatult tüütutele juhiabidele – ja neid on terve rügemendi jagu – on antud korraldus vabalt võtta. Õnneks ei tule enamikule neist toda käsku iga käivitamise järel korrata.
Seejärel esile pääsevas komfordis mängib esmaklassiliselt madal müratase olulist rolli, aga mõnusust lisavad paljud teisedki elemendid kassipojalikult pehmete kuklapatjadeni välja. EQS SUVga võiks vabalt Tallinnast Vilniusesse ärikohtumisele nuusata, tehes võib-olla ühe 10minutilise peatuse, kuid … Selle juurde tuleme veel tagasi.
Seotud lood
Nüüd on see siis järele proovitud – uus Land Rover Defender tõepoolest maastikuomadustes ei tingi, olgugi et sõidab asfaldil nagu ontlik linnamaastur.
Elektri-Volkswageni perekonna järjekordne liige sunnib ümber harjuma, milliste omadustega me seda marki seostame, kirjutab uudismudeliga testsõidu teinud autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
Volkswagen on teinud mikrobussi, mis pakub emotsiooni rohkem kui praktilisust.
Mazda uus lipulaev CX-60 on meeldivalt mazdalik, kuid ilmutab paaris aspektis ootamatut rabedust, kirjutab uue mudeliga proovisõitu teinud autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.