Volkswagen on teinud mikrobussi, mis pakub emotsiooni rohkem kui praktilisust.
- Volkswagen ID. Buzz on tänu disainile auto nagu kuldse retriiveri kutsikas – kõik lähevad elevile! Söakamad küsivad ka, kas tohib silitada. Foto: Andras Kralla
Isegi helikoptervanem, kes loeb kanepiseemneõli meelemürgiks ega luba poega enne täisealiseks saamist murutraktorile, võib vana hipibussi nähes tunda vastupandamatut tungi minna sellega kogupere autoreisile.
Mõtted masinakesele hüüdnime andnud tegelaste eluviisidest ning teadmine, et selle ninata esiosa tugevaimad kohad on esireas istujate põlved, ei pruugi samuti aidata. Niisugune on emotsiooni jõud ja ikoonilise bussi – passinimega Volkswagen Type 2 – pärand
Nüüd, see tähendab pärast paarkümmend aastat (!) vahelduva eduga sammude seadmist ja avalikkuse õrritamist, on Volkswagen saanud maha hipibussi uusversiooniga.
Seotud lood
Sõiduauto platvormile tehtud uus Volkswagen Multivan muudab suure edeva maasturi kasuks otsustamise paljude jaoks raskemaks.
Mazda uus lipulaev CX-60 on meeldivalt mazdalik, kuid ilmutab paaris aspektis ootamatut rabedust, kirjutab uue mudeliga proovisõitu teinud autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
Nissani kauaoodatud teine elektriauto mõjub kvaliteetselt, ent latti kõrgemale ei nihuta, kirjutab autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe järjekordse testsõidu järel.
Uuendusliku tehnikaga Nissan X-Trail e-Power sõidab nagu elektriauto, ent januneb bensiini järele.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.