Töökodades tungivad arvutid peale ja inimtööjõud on nii kallis, et tulevikus hakatakse vigaseid detaile remontimise asemel lihtsalt välja vahetama. Nii leiab raadiosaates “Kiired ja vihased” Tõukuri omanik ja juht Fred Häling.
Tõukuri remonditöökojas, kus parandatakse mootoreid ja käigukaste, tegeletakse sisuliselt kunstiga. Sedasorti kunsti noored aga ei hinda, selgitab Häling. Ka see on üks põhjustest, miks remondid tulevikus hääbuma hakkavad.
Esmakordse gaselli Tõukur omanik Häling on oma teise ettevõttega Alert Auto varasemalt kiiresti kasvavate ettevõtete hulka juba jõudnud. Tõukur ise on olnud turul juba kolm kümnendit, kuid vaid pool sellest ajast Hälingu juhtimise all.
Saates jagab Häling ettevõtte ajaloo eepilisemaid hetki ja selgitab, kuidas ettevõte suutis end hiljuti gaselli edetabelisse murda.
Häling võrdleb mootoriremonti perearstiteenusega ja toob näiteid sellest, mis on aastatega auto remontimisel muutunud ning millised masinad on kõige tihedamini remondiosakonna "patsientideks".
Fred Häling on äri juhtimise kõrvalt aastaid tegelenud motospordiga. Saates räägib ta avameelselt enda seiklustest motospordis ja ettevõtte omanikuna tehtud valikutest. Ka jagab ta oma arvamust autotööstuse hetkeseisu ja automaksu kehtestamisest kohta Eestis.
Veel jagab Häling, mis paneb temal juhina silma särama, mille üle tunneb ta uhkust ja mismoodi hoiab oma meeskonda. Saadet juhib Alyona Stadnik.
Fotol Fred Häling. Foto: Alyona Stadnik.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.