• 16.01.24, 11:25

Kriisiajal pakub üks emotsionaalne investeering eriti huvi

00:00
  • Eget Velleste
  • Laura Saks
Kriisiajal pakub üks emotsionaalne investeering eriti huvi

Goldtime'i ostujuht Aveli Kippari tõdeb, et kriisiajal ostavad inimesed rohkem ka väärisehteid. Seda nii investeerimise eesmärgiga, aga ka emotsionaalse väärtuse pärast.
 
"Väärismetall, kuld ja teemandid – inimesed on läbi aegade armastanud neisse investeerida," ütles Äripäeva hommikuprogrammis Kippari.
 
Tema sõnutsi kasvatas Ukrainas alanud sõda, et see kasvatas tarbijate huvi ehete vastu.
"Kuld on läbi aegade olnud tugevaks kindlustunde pakkujaks. Nägime ka tugevalt, kui algas Ukraina sõda, mis juhtus kuldehete müügiga," rääkis Kippari.
 
Goldtime'i edasiste plaanide kohta ütleb ostujuht, et plaan on ujuda vastuvoolu. Goldtime on praegu 27 kauplust üle Eesti ning Kippari sõnutsi on neid vaja selleks, et hoida turuliidri positsiooni.
 
Viimaste aastatega on Kippari teatel juveeliärisse hulganisti uusi tegijaid liitunud. Kippari nendib, et möödunud aastal võis lisanduda koguni kuni 30 juveelikauplust.
 
Intervjuus rääkis Kippari veel investeerijatele huvi pakkuvatest ehetest, nende järelturust ja jaekaubanduse seisust.
 
Intervjueeris Laura Saks.
 Pildi autor on Raul Mee.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele