Automarkide koondumine suurtesse kontsernidesse, platvormide ja tehnika ristkasutamine ning nüüd ka elektripööre ongi autod järjest ühesugusemaks tagunud, kuid terasemal vaatlusel leiab ka laiatarbeautode tootjate seast jätkuvalt ettevõtteid, kes teevad asju omamoodi.
Nii nenditakse Äripäeva raadio autoteemalises saatesarjas „Autojutud“, kus saatejuht Karl-Eduard Salumäe seab koos kahe teise autoajakirjaniku Margus Pipra ja Indrek Jakobsoniga ritta viis kõige omanäolisemat laialt levinud automarki. Juttu tuleb ka autode ühte tegu minemise põhjustest ning ühest uuest autovalmistajast, mille esindus Eestis hiljuti avati.
Millised margid jõudsid kolme ajakirjaniku arvamuse põhjal koostatud ning absoluutsele tõele mittepretendeerivasse pingerivvi, see selgub saadet kuulates.
Fotol Suzuki Jimny. Autor: Raul Mee
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.