Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
- Euroopa kaubandussõjast Hiina autotootjatega kaotaksid tarbijad, usub Peeter Koppel. Fotol on GWM Ora, mille müük hakkas hiljuti ka Eestis pihta. Foto: Imago Images/Scanpix
“Piisavalt palju inimesi omab juba kogemust ja see kogemus ei pruugi olla alati kõige parem. Mina olen kuskil 15 elektriautoga sõitnud ja mul on olnud igasugu kogemusi. Eriti just laadimisega, eriti just sellega, et milline see on distants, mida ma tegelikult läbida suudan,” rääkis Koppel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta märkis, et kui algul tundus inimestele lahe, et elektriautodel polegi sisepõlemismootorit ja need kiirendavad paremini, siis nüüdseks on see uudsuse efekt läbi saanud.
Intervjuus selgitas ta täpsemalt, millised elektriautode kitsaskohad inimesi niivõrd peletavad, et ühe uuringu järgi kaaluvad pooled Ühendriikide elektriauto omanikud järgmiseks uuesti sisepõlemismootoriga auto osta. Samuti arutles Koppel, mis tagajärgi ja arenguid võib oodata, kui Euroopa Liit peaks Hiinaga elektriautode pärast kaubandussõda alustama.
Lääne-Virumaa Uudiste tellijad saavad intervjuud kuulata siit:
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa edasi võitmine saab raske olema
Seotud lood
Äripäeva raadio toimetaja Gregor Alaküla soetas vastu talve elektriauto, mida on esimesest päevast peale kesise sõiduulatuse pärast valjult kritiseeritud ja … on senimaani rahul. Oma seni pikima sõidu on ta selle autoga teinud Tallinnast Rakverre ja tagasi ning jagab nüüd oma sõidumuljeid ja kogemusi autoga seotud kuludega.
Odomeetri pettused ja vigade varjamine on käinud kasutatud autode äriga kaasas juba aastakümneid, kuid mida aeg edasi, seda nupukamaks muutuvad ka petised, kes on enda kombitsad ajanud juba Facebooki Marketplace`i ja kahtlastesse veebipõhistesse makselahendustesse.
Kui talvisel ajal kihutavad Tallinnas Tähetorni kandis suusakeppide klõbinal hobisportlased, siis lume sulades ja sooja saabudes haaravad teatepulga eksklusiivse välimusega custom-autod, mis mootorimürina saatel asuvad kuulutama saabuvat sõiduhooaega.
Volkswagen on teinud mikrobussi, mis pakub emotsiooni rohkem kui praktilisust.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.