• 05.09.24, 12:31

Jalkafännid avavad, kui palju tuleb emotsioonide eest maksta

Eesti jalgpallikoondise tulihingelised fännid käivad vaatamas ka kõiki välismaal toimuvaid mänge ja maksavad selle eest olenevalt asukohast isegi üle 1000 euro, kuid näevad, et saadav emotsionaalne dividend tasub end ära.
Tulihingelisemad jalgpallifännid käivad vaatamas rahvuskoondise igat mängu.
  • Tulihingelisemad jalgpallifännid käivad vaatamas rahvuskoondise igat mängu. Foto: Siim Semiskar/ERR/Scanpix
“Novembrikuus on Slovakkia mäng. Tegin arvutused, et kogu reis, transport, majutus, kohapeal olek läheb võib-olla 700 euro kanti. Kui siia tuua investeerimise aspekt, siis novembri reisi tõttu on mul plaan oma igakuine ETFdesse investeerimine mõneks kuuks peatada,” tõdes Eesti koondise toetaja Raimo Tropp.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.24, 17:57
Bauroci, Tarva ja linnavalitsuse esindajad kohtusid jalgpallihalli teemal
Teisipäeval toimus esimene kohtumine Rakvere linnajuhtide, ettevõtte Bauroc omaniku Ivar Paplavskise ja JK Tarvas esindajate vahel.
Saated
  • 25.08.24, 07:41
Mart Poom: jalgpallihallide rajamine on tänuväärne projekt
Kui tahame olla uhked oma rahvuskoondise üle, siis peame panustama rohkem infrastruktuuri ja noorte jalgpallurite treeneritesse, ütles omanimelise jalgpallikooli juht ning Eesti rahvuskoondise väravavahtide treener Mart Poom.
Suur lugu
  • 13.07.24, 09:15
“Jalgpalli kodus vaatamine on mingi vaeste värk!” Fännid täidavad baaride rahakotti
Jalgpallifännid ei suuda oma rõõmu koduseinte vahel hoida ja tundub, et Euroopa meistrivõistlused on baaridele sama kasulikud kui palav päev jäätisemüüjatele.
Uudised
  • 11.11.22, 06:00
Liisa Lepasaar on vastuvoolu ujudes jõudnud kaugele
Edendab Rakveres hoogsalt naiste jalgpalli
Kui Liisa Lepasaar (26) oli 13-aastane, läks ta vanemate vendade eeskujul jalgpallitrenni. Läks, sest jalgpall ei olnud tollal tüdrukute seas populaarne ja Liisat huvitas, mida naiste jalgpall endast üldse kujutab.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele