Riigikogus moodustatud toetusrühma eesmärk on kaasa aidata e-kaubanduse õiguskeskkonna arendamisele, mis tagaks siinsetele ettevõtjatele ausa konkurentsikeskkonna, tooks riigile maksutulu, elavdaks eksporti ja võimaldaks klientide mugavat teenindamist. E-kaubanduse toetusrühma esimehe Marko Tormi sõnul on e-kaubandus viimastel aastatel kasvanud kiires tempos nagu on kasvanud ka selle mõju majanduse käekäigule.
"Tegemist on tänapäevase ja hoogsalt edeneva sektoriga, kus hõivatute osakaal suureneb iga-aastaselt,“ ütles Marko Torm.
Ta lisas: "E-kaubandus moodustab kogu kaubandusest viiendiku, olles samas kiires kasvus. Valdkonna olulisemaid tegijaid koondavasse katusorganisatsiooni Eesti E-kaubanduse Liitu kuulub ligi 400 ettevõtet."
Marko Tormi hinnangul on toetusrühma loomisel oluline e-kaubanduse teemade üle arutlemine ja kitsaskohtade mõistmine ka parlamentaarsel tasandil.
"See tähendab vahetut kontakti sektoriga ja sõnumeid valdkonna ettevõtjaid koondavatelt esindusorganisatsoonidelt. Sektori väljakutseid sisuliselt mõistev seadusandja on siht, mille poole soovime liikuda," lisas Torm.
E-kaubanduse toetusrühma aseesimees on Raimond Kaljulaid ning toetusrühma kuuluvad ka Vinni mees Kaido Höövelson, Toomas Kivimägi, Jüri Jaanson, Kristina Šmigun-Vähi, Sven Sester, Timo Suslov, Aivar Viiding, Tiiu Aro, Riho Breivel, Kalvi Kõva, Andrus Seeme, Toomas Järveoja, Helmen Kütt ja Annely Akkermann.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.