Tehtavate telefonikõnede hulk on Eestis aastast aastasse jäänud võrdlemisi stabiilseks, küll aga on koroonakriisist tingitud ebakindlus oluliselt pikendanud kõnede kestvust, selgub telekomioperaatori Elisa võrgustatistikast.
- Telefonikõned on piirangute ajal veninud pikemaks. Foto: Raul Mee
Pikemate telefonikõnede tegemise kõrval on hüppeliselt kasvanud ka mobiilse interneti kasutamine.
Statistikast lähtub, et võrreldes kolme aasta taguse ajaga ei ole aasta lõikes tehtud kõnede arv sisuliselt ei kasvanud ega langenud. Sarnast trendi oli näha ka kõnede keskmise pikkuse juures, kuid 2020. aasta alguses alanud koroonakriis muutis statistikat üsnagi äkiliselt.
Kõige suuremat hüpet kõnede kestvuses on näha sama aasta märtsis alanud eriolukorra alguses, mil teenindatud kõneminutite arv kasvas ligi 35%.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.