Metsik hinnatõus teeb mai lõpust ehituspoodide aled sisuliselt võimatuks
28. mail jõustuv kaubandusdirektiiv on kauplejate meelest juba enne kehtima hakkamist ajale jalgu jäänud, sest mõeldi välja aastatel, kui Euroopas oli tükk aega püsinud sisuliselt nullinflatsioon.
Ehituskauplustes jäävad sellises mahus allahindluskampaaniad edaspidi ära, tõdeb ehitustarvete kaupluse Decora turundusdirektor Kelly Juksaar. Foto: Jassu Hertsmann
Nüüd aga tõusevad kauplustes kümnete tuhandete toodete hinnad praktiliselt iga päev, tõdes ehitustarvete kaupluse Decora turundusdirektor Kelly Juksaar. Ja siin tekibki probleem: uue direktiivi järgi tuleb sooduskampaania tegemise korral võtta aluseks 30 päeva kõige madalam hind.
Raskel ajal on ettevõtted pidanud rinda pistma nii koroonakriisiga, suureneva palgasurvega ja hindade tõusuga. Kuidas on muutuvate oludega toime tulnud Lääne-Virumaa kaubandusettevõtted?
Tallinnasse on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Kaubandus.ee vestles Eesti esimese dark store kontseptsiooni maaletooja FoodBit eestvedajatega, mis endast kujutab nende toidupood ja millised on nende plaanid.
Bigbanki ühe omaniku Parvel Pruunsilla ning Urmas Kooritsa Saareline Invest OÜ plaanib Rakvere Põhjakeskuse kõrvale suurt kaubandus-, lao- ja büroopindadega sisustuskeskust, milles ankurrentnikuks saab samadele omanikele kuuluv Mööbliait OÜ.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.