Kaks aastat tagasi surugaasi ehk CNG-auto ostnud Katrin on pettunud: kütuse hind on enam kui aastaga tõusnud röögatult, mistõttu on ta veendunud, et liisingu maksmine ja autoga sõitmine ajaks ta pankrotti.
- SKO Motors OÜ juhatuse esimees Maario Orgla sõnul on huvi CNG-autode vastu vähenenud eriti eratarbijate seas. Foto: Andras Kralla
“Nüüd ei kannata enam ka tööl käia CNGga. Vaid bensiiniga saan töristada,” ütles Škoda Octavia omanik Katrin, lisades, et kuna tema Octavial on bensiinipaak väike, kõigest üheksa liitrit, peab ta vist hakkama kütust kanistriga kaasas kandma, et kaugemale sõita saaks.
Seotud lood
Bussiliinide hõrendamisele head alternatiivi ei ole
Bussiliinide hõrendamisega hoiab Rakvere linnavalitsus kokku üle 100 000 euro ja kui gaasi hind jätkab kerkimist kõrgustesse, siis on sisuliseks alternatiiviks veelgi vähendada liinimahtu, ütles Rakvere abilinnapea Kert Karus.
Täna esitleti Rakveres uuest aastast sõitma hakkavaid linnaliinibusse. Järgmised kaheksa aastat teenindab lepingu alusel Rakvere linnaliine aktsiaselts Hansabuss.
Osa suurtootjatest on sunnitud elektri hinna tõusu tõttu tootmise ajutiselt peatama. Kolmapäeva õhtupoolikul otsustasid tootmise peatamise kasuks Kunda Nordic Tsement ja Nõo Lihatööstus.
Täiendatud liini nr 5 infoga
Jätkuv surugaasi (CNG) kallinemine sundis Rakvere linnavalitsust üle vaatama kehtivat linnaliinikorraldust ja vähendama liinimahte alates 1. septembrist kuni käesoleva aasta lõpuni. Hommikused väljumised on toodud varasemaks, et lapsed tundide alguseks kooli jõuaksid.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.