Kunda sadam ning Sillamäe sadam soovivad mõlemad avada laevaliini Soome. Nii Kunda sadama juht Daimar Truija kui ka Viru-Nigula vallavanem Einar Vallbaum märkisid, et majandusministeeriumi töötab Kunda sadama plaanidele vastu.

- Kunda sadama juht Daimar Truija peab mõistlikumaks Soomega laevaliini käivitamist Kundasti, mitte Sillamäelt. Sadam on alustanud ettevalmistusi reisiliikluseks mõeldud kai rajamiseks. Foto: Tairo Lutter/Scanpix/Postimees
„Loomulikult on mõistlikuma see laevaliin panna käima Kunda sadamast, sest oleme Kotkale lähemal,“ ütles Kunda sadama direktor Daimar Truija. Kui laevaliin panna käima Sillamäelt, siis tähendab see, et sisuliselt sõidetakse Kundast mööda ning reisi aeg oleks pikem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
EASi ja Kredexi ühendasutus toetab turismisihtkohtade tugevate organisatsioonide ehitamist tingimusel, et koostöö on maakondadeülene. Ida- ja Lääne-Virumaal küpses mõte üheskoos riigipirukast osa saada, kuid kahjuks jäi ühise organisatsiooni loomine ära, sest naabrid mõtlesid ümber.
Edetabelis 640 firmat
Lääne-Virumaale ettevõtete palga TOPi esikolmikus on ainult ehitusfirmad, kes tegutsevad Skandinaavias. Kõrget palka suudavad oma töötajatele maksta ka pere- ning hambaarstid.
Lääne-Virumaa turismiedendaja Visit Virumaa korraldas koos Lääne-Virumaa arenduskeskusega Sagadi mõisas turismipäeva, kus võeti šnitti idufirmade toimimise põhimõtetelt. Päeva lõpuks pandi alus mudelile, mille järgi saaks korraldada maakonnas edukalt suursündmuseid.
Põhja-Eesti suuruselt kolmas sadam soovib oma tegevust laiendada, sihiks on võetud ka reisijaid vedava laevaliini käivitamine.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.